nutizie

Viaghju in u desertu · Ocean World · Panda Park · Panda Park

Trè Muvimenti di Luce è Ombra: Una Passeggiata Notturna à traversu u Viaghju in u Desertu, Ocean World è Panda Park

Quandu cala a notte è e lanterne piglianu vita, trè serie di lanterne tematiche si sviluppanu cum'è trè muvimenti musicali di ritmi diversi nantu à a tela scura. Entrendu in a zona di e lanterne, ùn site micca solu à fighjà - vi movete, respirate è tessete un ricordu breve ma indimenticabile inseme cù a luce è l'ombra.

Viaghju in u desertu: Sussurri d'oru è siluette di cactus

In "Viaghju in u desertu", a luce hè attentamente sintonizzata nantu à l'oru caldu è l'ambra, cum'è s'ella cumpressava a luce di u ghjornu brusgiante in l'aria dolce di a notte. I cactus torreggianti stanu longu à i sentieri cù siluette esagerate; e so texture coriacee rivelanu motivi delicati sottu à e luci. E figure di a fauna salvatica sò à volte ferme cum'è siluette, à volte dettagliate in modu scherzosu - un suricatu chì sbircia, o un brancu d'antilopi chì attraversa una duna luminosa in lontananza. Sottu à i pedi, e sabbie artificiali di luce parenu increspà si cù i vostri passi; ogni passu si sente cum'è passà per diversi crepuscoli è albe, purtenduvi brevemente luntanu da l'umidità di a cità versu una bellezza secca, aperta è sulenne.

Viaghju in u desertu

Ocean World: Ascolta u soffiu di l'acqua in turchinu prufondu

Entrendu in "Mondu di l'Oceanu"Hè cum'è tuffà si in ghjò: l'illuminazione passa da toni chjari à toni prufondi, cù blu è acquamarina chì tessenu un sfondate fluente. E furmazioni di coralli sò scultoree è intricate, prughjettendu ombre maculate sottu à e luci. E creature marine sò rese cù strisce di luce è materiali riflettenti per suggerisce squame scintillanti è pinne ondeggianti - un pesce lanterna gigante scivola lentamente, e meduse si libranu cum'è nuvole luminose, è l'illuminazione ondula dolcemente per simulà onde rotolanti. U disignu sonoru quì hè spessu dolce è rilassante - l'onde à bassa frequenza è i dolci effetti di bolle vi ricordanu chì in questu mondu di luce, ancu u tempu scorre.

Mondu di l'Oceanu

Parcu di Panda: Ombre di bambù ondeggianu, dolce ghjoculu

"Parcu di i Panda"porta un tipu sfarente di calore tranquillu: l'ombre pallide di bambù sò tracciate da i riflettori in corridoi stratificati, a luce verde dolce filtra à traversu e foglie, è i mudelli screziati cascanu per terra. E figure di panda sò vivaci è accattivanti - sedute, rilassate, scherzosamente allungate a manu versu u bambù, o si giranu pigramente per sbattà l'ochji. L'illuminazione quì favurisce a dolcezza naturale; i toni caldi mettenu in risaltu a peluria di a so pelliccia è l'espressività di i so visi, equilibrendu l'esagerazione artistica cù u veru incantu di l'animali. Hè ideale per e famiglie per passeggià è fà foto, o per chiunque voglia pusà si per un mumentu è gode di un pocu di tranquillità.

Parcu di i Panda

Piccule gioie oltre a luce

Questi trè temi principali ùn sò micca mostre isolate, ma un viaghju cuerente: da l'apertura secca à u flussu oceanicu à u silenziu di un boscu di bambù, l'umori è u ritmu sò disposti artisticamente per offre à i visitatori un percorsu à strati. Lungu a strada, l'area di ristorazione è u mercatu aghjunghjenu echi gustativi è tattili à a notte - una bevanda calda o un souvenir fattu à manu hè tuttu ciò chì ci vole per purtà in casa i ricordi di una notte.

A magia di l'arte di e lanterne stà in a riscrittura di sughjetti familiari cù a luce, invitenduvi à vede u mondu di novu. Ch'ella sia per voi una fotografia grandangulare, una spassighjata in famiglia, o una camminata lenta è solitaria, sti trè muvimenti di luce è ombra meritanu d'esse ascoltati, guardati è sentiti cù tuttu u core. Mettite scarpe comode è purtate una mente curiosa, è lasciate chì a notte sia illuminata.


Data di publicazione: 14 di settembre di u 2025